15.2.2019 Veverky - Čím cestujeme

Název

15.2.2019 Veverky - Čím cestujeme

Popis

Děti poznávaly a pojmenovaly dopravní prostředky a jejich účel. Na pracovním listě třídily obrázky - co mezi dopravní prostředky nepatří. Rozvíjely paměť a zrakové vnímání při Kimově hře s modely dopravních prostředků. Procvičovaly prostorové pojmy, barvy, počáteční písmeno. Děti si zahrály pohybovou hru s barevnými míčky - Semafor. Semafor si vyrobily z roličky nalepením barevného papíru. Třídily dopravní značky podle tvaru a poznávaly účel podle symbolů na značce. Osvojené zkušenosti děti uplatnily na obrázku vybarvováním správnými barvami na semaforu. Další den formou soutěže hrály hru na auta a semafor, hledaly dvojice stejných dopravních prostředků a poznávaly dopravní prostředek hádankou. Za správnou odpověď, či splnění úkolu obdržely kolíček - kolik jich mám? Při hře Na barevná auta procvičily pozornost, reakci na barevný signál - praporek, který ukazoval, která auta můžou jet. Při další hře hledaly chyby na obrázku - Co létá, jezdí, plave. V pantomimické hře Všechno jede, co má kola děti charakterizovaly dopravní prostředky pohybem. Při zvukomalebné hře Na zvuky dopravních prostředků rytmicky zahrály na nástrojky, zvonek, houkačku a sáček.

Období

Statistiky

  • 138 fotek
  • 0 se líbí

Fototechnika

Apple iPad Air

Nastavení

Nahlásit album
Reklama
Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
15.2.2019 Veverky - Čím cestujeme
Komentáře Přidat